Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010

Διορθώνοντας...


Το πιο άχαρο κομμάτι της χρονιάς είναι , ίσως , αυτό των εξετάσεων του Ιουνίου - Μαίου , οι λεγόμενες προαγωγικές ή απολυτήριες , ανάλογα με την τάξη.

Άχαρο διότι ο καθηγητής /τρια ως άλλος Προκρούστης καλείται να μετρήσει πάνω σε ένα πολύ συγκεκριμένο "κρεββάτι" τις γνώσεις που αποκόμισαν οι μαθητές του κατά την διάρκεια της χρονιάς. Και φυσικά αλλού "τραβάει" τις βαθμολογίες , μήπως και φθάσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα , και αλλού "κόβει" ως άλλος Αλέξανδρος τον γόρδιο δεσμό....αμείλικτος!!!

Σε ορισμένα μαθήματα μοιάζει σαν να μίλαγε άλλη γλώσσα αυτός και άλλοι να καταλάβαιναν οι μαθητές του...αλλού πάλι η επικοινωνία μοιάζει επιτυχημένη (αν βέβαια κριτήριο επιτυχούς επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και δασκάλων είναι η 20 βαθμη κλίμακα...)

Πολλοί συνάδελφοι φιλοσοφώντας καταλήγουν στο vanitas vanitatum omnia vanitas...

Άλλοι αδιαφόρουν , τους περνάνε όλους και κοιμούνται ύπνον ελαφρύ τα βράδια...

Άλλοι δεν θέλουν να βγάλουν το όνομα του κακού στο σχολείο και συμβιβάζονται...

Σε άλλους απονέμεται μεταξύ σοβαρού και αστείου από τους υπόλοιπους συναδέλφους τους το "βραβείο του χρυσού ψαλιδιού"...

Κάποιοι τέλος μένουν αναρωτώμενοι αν στραβός είν' ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε...

Καλή διόρθωση συνάδελφοι και εύχομαι τον ύπνον ελαφρύ...

2 σχόλια:

  1. Σγουρό, μην έχεις καμιά αμφιβολία, η απογοήτευσή μας είναι υγιής. Το ξέρουμε καλά ότι υπάρχουν πράγματα που δεν καταφέραμε κι αυτό φαίνεται στα γραπτά των μαθητών μας. Κράτα αυτό το συναίσθημα και βγάλτο στην αρχή της χρονιάς να σε οδηγεί, είναι πολύτιμο.
    "ό,τι δεν συνέβη ποτέ είναι ό,τι δεν θελήσαμε αρκετά..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ύπνον ελαφρύ; Μακριά από εμας! Προσωπικώς κοιμάμε βαριά κι ασήκωτα!
    Υπερθεματίζω τα της Αναστασίας. Οh, yes, οι δάσκαλοι ΔΕΝ τα ξέρουμε όλα και ΔΕΝ τα κάνουμε όλα καθώς πρέπει. Εμείς που το ξέρουμε απογοητευόμαστε, κι αυτό είναι και το σωστό. Η απογοήτευση είναι αρχή του δρόμου προς την βελτίωση εαυτών.
    Καλη διόρθωση συνάδελφοι σε ό,τι απέμεινε πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή